Saturday 7 November 2015

CINDELLA ORIGINAL macam mana nak cam..BEWARE FAKE CINDELLA INJECTION

sorry dear..baru sempat update kat sini..banyak entry tertangguh..okey.. ramai yang mengeluh terbeli yang bukan original Cindella injection..ALLAH..kesiannya..

harga bukan murah walaupun fake cindella..ribu riban jugak tau..so, hari ini Hana nak bagi warning / amaran kat korang yang minat dengan suntikan kecantikkan...tapi tak tahu mana yang ori dengan palsu cindella..

Kebanyakkan dah terbeli baru tahu..dan kesan injection pun tak ke mana..ye la..for sure memang tak de kesan apa-apa la kalau korang guna..nak selamat contact Hana dah pasti yang original 100%..



 jom kita kenal mana yang original dengan tak Cindella..aishhh..x baik tau yang tipu jual fake punya..menyusahkan orang kan..hish..marah betul Hana tau..tipu duit orang satu hal, lepas tu suka-suka main harga dan bagi harga Cindella Original jatuh..dear, barang qualiti tinggi import Khas dari Korea..tak akan bermain harga..so, beware yaa..


 tengok pic kat atas ni..nampak tak apa beza yang original dengan fake..yaa..bab tulisan tu..nampak pun kan..tulisan korea yang original..yang luthione tulis dalam Bi..adalah FAKE..




Satu lagi nak cam..tengok tarikh manufactured tak de nya TULIS DEKAT kotak dalam Bahasa Inggeris...semuanya dalam tulisan korea..nampak kan bezanya??



tengok tarikh nombor siri semua dalam tulisan Korea di kotak sama dengan kat botol amplouse..yang ni WAJIB sama..kotak dengan kat botol..

 Tarikh dan nombor siri  WAJIB sama dengan dekat kotak dengan kat botol..ikut kotak masing-masing ya..bukan nombor same setiap amplouse..


harap perkongsian Hana sedikit sebanyak dapat bantu korang menilai dengan bijak..JANGAN rasa murah terus rembat..ayoo..dah terbeli yang fake..menyesal tak sudahh..T_T..

selepas ni apa-apa pun nak beli injection beauty terutama Cindella yang memang ada kelas nya tersendiri..exclusive sesuai dengan harga nya, sila tengok kotak, tarikh yaa..dan PASTIKAN ORIGINAL 100% baru beli okey..


KEEP CALM AND STAY TUNED.. 

Banyak lagi HANA NAK kongsikan pasal Cindella ni..nantikan next entry...Cindella ni ada berapa jenis..Luthione? bione? yang 600g dengan 1200mg...daa~

anything please..dO contact Hana k..

EVERY GIRL DESERVE TO BE PRETTY ONE!
 
 


 

1 comment:

  1. gimana kalo kirimnya ke Indonesia, bisa ngak... email ya di enosmaruru@gmail.com, thx

    ReplyDelete