Monday 16 November 2015

10 Kebaikan Dan Manfaat COMPLEXION 6 PREMIUM WHITENING INJECTION

okeh..hari Hana nak kongsikan the best injection untuk cerahkan kulit...bukan setakat mencerahkan tapi membantu kulit sihat bernafas dengan baik..

ada orang jenis berkira-kira dan tak tahu nak ambil injection yang mana..Hana rekemen korang cuba complexion 6.pasti hasil nya sangat mengujakan..bukan sahaja artis Malaysia je guna Artis luar negara pun guna..benda bagus kenapa nak simpan kan..ahaa..



APA KANDUNGAN COMPLEXION NI? 

ok.. setiap box COMPLEXION ada 4 set untuk 4 kali treatment atau dripping. setiap kali treatment atau dripping mesti guna 6 ampoules tu.. biasanya uols beli glutax ke mixingwhite ke, dia tulis ada kandungan itu ini tapi semua dah mix dalam ampoules. betol tak kita tak tau.

 macam COMPLEXION 6 setiap kandungan tu ada dalam ampoules masing-masing dan paling terbaiknya ialah setiap ampoules tu ada registration number. mean berdaftar.. so lega hati ni..kikiki.. 



okeh Hana tulis apa kandungam setiap ampoules tu ye..
 
 10 Kebaikan dan Manfaat COMPLEXION 6 untuk anda
  1.  Ascobic Acid (vitamin c) : uols tau kan vitamin c ni bagus untuk skin, mencerahkan, menjana kolagen, menegangkan juga, melembutkan..semua la.. 
  2.  Gingko Biloba Extract - agen anti-aging uolsssss... meningkatkan memori otak dan melancarkan pejalanan darah. -
  3. Vitamin B-complex - meningkatkan metabolisma, mengurangkan water retention
  4.  Cyonocobalamine (vitamin b12) - membantu membina cell darah merah.
  5.  Lipoic Thiotic Acid (ALA) - membantu menghasilkan glutathione semulajadi badan untuk lawan free radical. 
  6.  Tranexamic Acid - Agen pemutih kulit, boleh stop melanin. boleh hilangkan freckles. Benefits menggunakan treatment ini; - meningkatkan penghasilan sel darah merah - memulihan kulit, memutihkan dan mencantikan complexion kulit. (whitening, glowing, firming, repairing) 
  7. menguatkan antioksidan untuk melawan free radical. - menghentikan penghasilan melanin so boleh putihkan dan hilangkan pigmentation. 
  8. meningkatkan metabolisma dan immunity badan. - mengekalkan fungsi normal kulit. - memperbaiki mood kita. - membantu membaiki selera dan serapan nutrien. - 
  9. mengurangkan water retention. - meningkatkan fungsi hati dan nerves system - menigkat tenaga badan..so rasa cergas saja. - meningkatkan perjalanana darah yang baik dan kualiti memori otak. - meningkatkan kualiti tidur
  10. mengurangkan potensi kanser, HIV, katarak, dan glaucoma. - mengurangkan terkena komplikasi diabetis

TERUJA TAK??

Nantikan next entry..

KEEP CALM AND STAY BEAUTY!
INJECTION THE BEST WAY FOR BEAUTY..

EVERY GIRL DESERVE TO BE PRETTY ONE!!

 

No comments:

Post a Comment