Sunday 15 November 2015

PIL PEMUTIHAN KULIT TREN500 INJECTION DALAM BENTUK PIL TERBAIK!

ada yang whatsapp Hana..biasa la nak cantik kan kulit..bagi putih cerah,mulus..tapi masalahnya takut jarum..oooopss..alaa..dear...jarum kecik je..lagipun injection ni macam masukkan air kat hospital je tau..

tak sakit pun..memula tu memang seriau..tapi dah dapat result..dah jadi tak sabar untuk next injection..teruja tengok hasilnya...okey..Hana bantu korang yang nak putih lelaki atau wanita...dua-dua boleh consume..TREN500 injection dalam bentuk pil..

Apa yang Kapsul belle blanc skin TREN500 boleh buat untuk anda yang ada masalah kulit gelap yang degil..walaupun dah cuba macam-macam pil pemutih..

KANDUNGAN: Tranexamic Acid 500mg per capsule..

RAWATAN UNTUK KULIT
Sesuai untuk yang mengalami maalah kulit gelap, berjerawat,jeragat, kulit sensitif, kulit kasar, eczema, kulit muka berlubang dan pori muka besar, luka dan parut jerawat.

KESAN RAWATAN
Kesan dapat dilihat seawal 2 himgga 7 hari bergantung pada tubuh individu. Kulit akan menjadi halus gebu.

Satu botol mengandungi 50 kapsul untuk sebulan penggunaan. Sesuai diambil lelaki dan perempuan.

TIDAK BOLEH DIAMBIL
  • Ketika period
  • Wanita hamil
  • Ibu menyusu badan 8 bulan ke bawah
  • Wanita yang mengambil pil perancang (details boleh whatsap Hana +60135265534
  • mereka yang ada penyakit kronik darah tinggi, strok, jantung, kencing manis dan lain-lain
Selain digunakan dalam bidang perubatan tranexamic acid diiktiraf di peringkat antarabangsa sebagai 'The Safety Anti Melasma and Whitening Agent'. Banyak digunakan di dalam bidang kecantikkan luar negara.

PERHATIAN!

Hana ada tips cara pengambilan pil TREN500 ini dengan kesan yang sangat cepat dan tips ini hanya untuk customer yang membuat pembelian dengan @igshop Superbbeauty11..EXCLUSIVE!

Harga Pil TREN500 ini Hanya RM120.00..FREE POSTAGE.. MARKET price sampai Rm190 tau..oh no!..beli dengan Hana 100% original..

Biasa kalau nak kesan lagi ohsem..Hana suggestkn pengambilannya dengan vitamin C rosehips..(Vitamin C ROSEHIPS..imported khas dari UK..)..50BIJI..RM50..x mahal pun nak cerah gebu gebas..apa-apapun jangan lupa contact Hana k.

Nah Hana share testimoni superb ohsem..cantik bangat..
 
 nantikan next entry..

KEEP CALM AND STAY BEAUTY!


 

 

No comments:

Post a Comment