Saturday 15 July 2017

5 testimoni pengguna Placenta sheep Lucchini original by Superbbeauty11

Hai..hai..hana nak kongsikan 5 testimoni terbaru pengguna placenta sheep lucchini..

Nak tahu ori ke x placenta sheep uols..senang je..goncang amplouse then kalau keluar buih2 halus,pekat dan susah nak hilang macam dalam pic ni yes memang original..=.=

Dah tahu tak apa fungsi placenta??

7 fungsi utama placenta sheep luccini

  1. Merangsang pembaharuan epidermis untuk kulit halus, lembut dan lebih berseri 
  2. Infants mempunyai kulit yang lebih halus kerana epidermis lebih cepat keupayaan semula untuk dewasa
  3. Melancarkan peredaran darah dan membantu untuk menarik dan mengekalkan kelembapan dalam tisu kulit untuk kesan yang berpanjangan penghidratan.
  4. Menormalkan pengeluaran hormon itu mencerahkan pigmentasi dan freckles yang disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon.
  5. Tambahan pelbagai elemen pertumbuhan - Untuk merangsang pembaharuan sel dan pertumbuhan semula, untuk mengukuhkan keanjalan epidermis dan serat elastin yang menyokong untuk mencegah kulit kendur dan untuk memadam baris.
  6. Meningkatkan keupayaan sel kulit semula dan imuniti terhadap keradangan.
  7. Kambing biri-biri Plasenta kandungan protein dan DNA memberi manfaat anti-penuaan dengan Lucchini Sheep Placenta.

5 testimoni terbaik pengguna placenta sheep lucchini..yang paling best kesan nya in 24hours sebab apa hana bgtau camtu??..sebab dengan placenta je kita im direct ke tempat yang ada masalah..mcm parut jerawat,selulit, parut chicken pop dll tu..jeragat pun boleh hilang tau..

Here we goo..






Wow...sebenarnya banyak lagi fungsi placenta ni..dan yang paling best kesan memang cepat..anda ada masalah jerawat,parut jerawat teruk sampai berlubang2, atau kedut2 kt muka..mmg highly recommended guna placenta..

So, apa tunggu lagi..sila wassap hana sekarang..loose or trial hana ada sediakan k..kalau nak 1 box 50amp pun ada..atau 10amp?..mana2 pun boleh..

+60135265534 hana

1 comment: