Sunday 9 July 2017

Cindella 1200mg guarantee original dari Superbbeauty11

Hai..hai..sorry..hana busy sikit tak sempat nak update..saje nak inform ramai dah customer hana yang berjaya dapat feedback super ohsem dengan cindella 1200mg dr korea ya..kalau ada seller lain bagitahu macam x menjadi ke ape..sorry to say..penipu la nama nya tu..oopss..

Macam mana nak cam original cindella 1200mg ni?.. Cindella x wujud dalam 3000mg, Cindelle pun xde k..kalau ada bukan dari Daehan Pharmacy yang produced..get it?..

Hana jual cindella 1200mg dari Korea since 2015 lagi ya..direct korea..new packaging since dis 2016..

Here we goo..
In box vitamIn C ni ada partition ya..barcode dengan expired date pun ada di amplouse dan box..tulisan vitamin C box letak sebelah kiri..see the pic ya..

Glutathione box xde partition..expired date dan bercode sama kat amplouse dengan  kat box..

Cindella amplouse latest hana new stock..barcode dengan expired date ada kt box dgn amplouse make sure sama


Nak tahu original tak..barcode tu sis boleh email direct kepada pihak Daehan Pharmacy..satu2 nya pengeluar Cindella di Korea.. Email direct untuk mengetahui stock original k..

X nak tertipu dengan cindella berlambak kat market..beli direct dengan hana +60135265534.. Tika ada promo ni..lepas ni harga back to normal..nyesal uolls..guarantee original..

nanti kan next entry...product seakan cindella ( sekadar tumpang nama)..kesan pun hana x tahu..menjadi ke tak x tahu la..sebab hana x jual product yang tak tahu origin pengeluar product..ntah pe2 lah..


No comments:

Post a Comment