Tuesday 27 February 2018

BIO- SWISS Celergen stemcell

assalamualaikum..

Ada masalah skin yang work out hbs, mengerutu/jerawat tinggal kan parut berkawah2..itu pun lepas dah cuba pelbagai produk skincare?..nangis la uolls nak pulihkan balik kulit tu..kdg2 kita perasan skin wanita2 berumur ala2 mak datin..skin elok je.tegang kemain..bukan skin care tau depa guna..yes STEM CELL..penyelesaian nya Suntik terus,kesan cepat,selamat dan satu lg xde la mahal sangat..

Mana nak dapat Stem cell ni??..yes.ada kt BIO Swiss

Nak beli 1 box..atau trial 10amp ..hana provide ya.


So, macam mana nak guna? Okay, penggunaan direct IM tak kisah di punggung or muka or bahu. Tapi bukan IV Drip ya. Ingat tu penting ni. Kesan penggunaan muka bengkak sikit kalau penggunaan di muka. Lambat sikit nak slow down. Kalau placenta sheep tu cepat je tak nampak pembengkakan. Bio Celergen ni ada Asid Amino so bengkak tu lambat sikit surut dari placenta sheep. 



INFO BIO SWISS-BIO CELERGEN STEMCELL

Bio Swiss Celergen stem cell for anti aging adalah suntik anti aging terbaik . Para pencari anti aging memiliki alasan yang baik untuk memilih Bio Swiss Collagen. memberikan efek anti penuaan hingga 10 tahun lebih muda .mampu meregeneratif sel-sel induk dan menyembuhkan banyak komplikasi yang berhubungan dengan usia dan menunda penuaan.


Regenerasi ini membuat kombinasi dari bio sel punca celergen swiss ideal untuk terapi anti-aging.
Dengan penuaan, sel-sel tubuh mulai membusuk. Mereka kehilangan kemampuan mereka untuk regenerasi dan perbaikan jaringan. Perubahan mulai menunjukkan pada kulit; organ seperti hati, kelenjar seks, sistem kekebalan dll mulai kehilangan efisiensi fungsi mereka.

Pada titik ini, Anda mulai tampak lebih tua dari usia anda. Penuaan juga menetap di sejumlah penyakit seperti radang sendi, Parkinson % u2019s, Alzheimer % u2019s, diabetes, jantung komplikasi, dan bahkan kanser.

Sebahagian besar dari mereka dapat ditelusuri ke kekurangan dalam tingkat sel. Sebagai contoh, sel-sel beta di pankreas menjadi kurang efektif dan mengeluarkan kurang insulin, suatu keadaan yang boleh jadi penyebab diabetes.



Isi Packing : 1ml x 20 ampul.


Kandungan :

Embryonic stem Cells 1250mg
Equiv to Stem Cell Extract 250mg
Thiamine Hydrochloride 100mg
Pyridoxine Hydrochloride 5mg
Cystein 0.5mg
Copper Peptide 125mg
Glycine 3mg

Proteins : 
Myosin 22.5mg, Kinesin 250mcg, Collagen 50mg,

Amino Acids :
L-Lysine 3.5mg, L-Glutamine 3mg, L-Glutatione 120mg
L-Arginine 165mcg, L-Leucine 2mg, L-Alanine 1.5mg,L-Histanine 143mcg

Mineral :
Calcium 15mg, Sodium 1mg, Potassium 250mcg, Iron 1mg
Zinc 1.35mg,

Dose pemakaian :
1 atau 2 ampul disuntikan di IM (Intra Muscular) dalam 1 x seminggu.


PRICE:
1 box RM330 ( 20amp)
10amp RM190


Wassap hana k +60135265534

"EVERY GIRL DESERVE TO BE PRETTY"

No comments:

Post a Comment