Tuesday 2 May 2017

4 Tips menukarkan set penjagaan wajah skincare

Hai..hana nak share tips untuk menukarkan set penjagaan wajah..skincare..lately, ramai yang terkena produk yang tinggi merkuri lah ape kan..

Ngeri..alhamdulilah..nasib tak terkena dengan iklan-iklan yang mengaburi mata..hana doakan kawan2 hana pun x terkena la ye.. Hana memang tak guna skin care..jujur..pakai pencuci muka jer..injection kan ada..pheww..


Nah..ni tips selamat dari doktor esthetic untuk tukar skincare..

TIP TUKAR SKIN CARE
TIPS MACAM MANA NAK TUKAR SKINCARE
========================

Nak tukar skincare pun ada cara dia tau. Bukan main guna atau tukar je. Takut-takut kesan gabungan produk lama di wajah korang dgn produk baru boleh menjadi racun pulak, Ini dia cara penukaran skincare yang betul dan selamat.

1. Stop guna previous skincare dalam 7-14 hari. Boleh apply pelembap secara halus untuk elak kulit kering. Doktor suggest hanya basuh air suam selalu pada muka @ guna hampas tea yang dah guna buat air tu

2. Membiarkan wajah neutral selama 7 hari sekurangya, iaitu membiarkan wajah anda bebas dari sebarang produk. Penerimaan kulit kita berbeza-beza, takut juga kulit kita terkejut dgn kedatangan produk baru.

3. Bila dah guna skincare baru, berlaku sesetengah jenis kulit dimana akan timbul jerawat, rashes, dry skin, oily (disebabkan effect mercury skincare lama/ effect stop guna).

4. Jika produk anda biasa shj, tiada merkuri dan wajah korang ok. 1-2 hari sudah ckup untuk neutralkn wajah anda then, boleh terus tukar skincare.

Nak cantik menawan..guna injection untuk fast result..95-98% penyerapan uolls..wassap hana k details +60135265534..

No comments:

Post a Comment