Wednesday 26 April 2017

Suntikan kulit untuk putih seluruh badan versus skin whitening and repairing

Amboi..tajuk entry kemain panjang naa..hana saje nak kongsi kan pada yang baru-baru nak ambil tahu apa itu suntikan kulit untuk putih..lagi senang sebut skin whitening and repairing injection.

Rata-rata yang hana jumpa..x tahu pun apa itu cindella set..contoh la..pil ke,krim ke,serbuk ke..oopss..nak gelak ke nak nanges nih..ok ok..pada newbies yang baru nak mencuba kaedah suntikan untuk pulih kan masalah kulit korang..ni ada sedikit info k..



Yang penting selamat..tiada sebarang bahan yang meragukan..means halal..ada FDA GMP..kelulusan ubatan luar negara..yang tukang inject..nurse bertauliah k. Bukan sembarangan orang kita bagi..

Kenapa pilih kaedah suntikan???..sebab 95-98% kadar penyerapan..100% lagi bagus dari uolls telan kapsul,pil,collagen tuh..oopss..



APA ITU WHITENING DRIPPING??
.
Skin whitening treatment by injection..APA TU??..okeh..meh hana share k..rata2 yang dengar injection or suntikan mesti takut kan..oopss..x soh duk takut aihh..doktor yg nk cantik pun drip vit c k..artis,datin2 and so on pun guna drip vit c..
.
Apa itu DRIP whitening??. injection/suntikan, vit c akan menyerap terus ke dalam salur darah anda (kaedah iv) dan ini membolehkan ianya diserap sepantas darah anda bergerak ke seluruh badan anda..sbb tu kadar penyerapan 90-95% kesan nya..
.
Berbanding dengan kaedah makan (pil), kaedah ini lebih perlahan kerana bahan tadi perlu melalui salur penghadaman, bercampur dengan makanan yang anda makan, dihadam bersama dan kemudian barulah segala nutrien dan zat-zat tadi akan disalurkan ke bahagian-bahagian yang diperlukan.
.
Nk cepat kesan..yes..injection vitamin C..super fast RESULT..kesan,penerimaan berlainan utk setiap individu dan bergantung juga kpd hormon,metabolisme bdn jgk k..
.
Whatsapp Hana πŸ“² +60135265534
List clinic provided bukan inject sendiri tauπŸ˜‚πŸ˜‚
πŸ’―% original..Jaminan wang dikembalikan kalau x ori..hana serius bab original..✌✌

No comments:

Post a Comment