Sunday 3 January 2016

CINDELLA ORIGINAL FROM KOREA..skin whitening no 1 di Korea..cmne nak cam?

hot..hot..it's getting hot..Cindella antara pilihan mereka yang ada bajet untuk rawat kulit..untuk bagi cerah..kesan seawal sekali dripping.

semalam banyak sangat order masuk..semua nak cindella...syukur sangat..dengan jual barang original..yang hana ambik terus dari Daehan Pharmacy pengeluar Cindella di Korea..memang tak melalui mana-mana pngedar atau agen di Malaysia..sebab untuk menjamin kualiti cindella.




nak minta sangat sesayang Hana jangan terbeli yang fake..yang boleh mendatangkan kemudaratan ke badan...yela nak inject masuk ke badan kan..nak yang bekesan sebab fake atau palsu ni tetap harga ribu riban..

jom Hana Kenalkan cmne nak cam original dengan palsu..kalau nak lagi selamat dan sah-sah original 100%..order dengan Hana k..diJAMIN!..atau Wang anda dikembalikan kalau tak original..Hana serius bab original.

BUKTI barang IMPORT DIRECT DARI Daehan Pharmacy pengeluar Cindella..yang mana ice bag Daehan sebagai BUKTI dan juga Kotak EMS Import..take note ye ladies..

 hana sangat kesian pada yang dah terbeli yang fake..berhabis banyak jugak tapi hasil tak ada..maaf nak cakap..nak murah kan tak kisah dah original ke tak..yang tu yang salah besar kalau fikir cmtu..tak tahu la yang jual tu ada perasaan ke tak..lagi satu suka ambil kesempatan sebab cindella kan tengah hot sekarang ni.

JANGAN BIMBANG tentang originality..dijamin kalau membeli dan jadi customer Hana k..






 Nak cam lagi yang original wajib ada bar code sama dengan dikotak dan amplouse..tarikh expired pun wajib ada.

 Cindella ada 2 jenis k

Luthione 
green cap
blue cap

Luthione ada dua jenis
600mg 
1200mg


sebelah kiri tu cindella luthione 600mg dan sebelah kanan luthione 1200mg


Bione
blue cap 


apa yang membezakan mereka?
jawapan nya..bione adalah generasi ke dua..kandungan nya telah ditingkatkan tapi kedua-dua cindella luthione dan bione masih memberi kebaikan yang sama..dari segi pemutihan kulit, baiki struktur kulit,flawless, gebu, cerahkan, hilangkan parut, jeragat dan jerawat.

yang luthione 600mg dan 1200mg apa yang beza nya?
yaa..kandungan gluthione yang bezakan mereka..yang mana 1200mg lagi powerfull..dan agak mahal sikit..eheee..

apa kebaikan glutathione ni?..yang 600mg dan 1200mg tu..sila baca di atas yaa..
 dah tahu kan serba sedikit pasal Cindella..

nah Hana belanja satu testimoni sekali drip 1200mg Cindella Luthione
nampak tak bezakan kan..bukan tangan je tau yang cerah..seluruh badan dan muka.terbaik cindella


 nak jadi antara testimoni hana..jangan lupa hubungi Hana k..WHATSAPP ONLY..dan kebanyakkan pelanggan hana memang rasa kagum dengan perubahan yang ketara.


'EVERY GIRL DESERVE TO BE PRETTY"!

 

No comments:

Post a Comment